nasaTelescopul NASA Kepler Space Telescope a descoperit nu mai puţin de 1.284 de noi exoplanete, dintre care 9 ar putea fi locuibile, transmite ScienceAlert.

Este cel mai mare număr de planete din afara sistemului nostru solar anunţate până acum de NASA şi aproape dublu faţă de numărul exoplanetelor deja confirmate până în acest moment, scrie realitatea.net.

Telescopul Kepler, instrumentul trimis pentru descoperirea vieții pe alte planete, a făcut posibil şi anunţul NASA de anul trecut potrivit căruia a fost descoperită o planetă asemănătoare Pământului. Aceasta are potențialul de a fi locuită de extratereștri. Planeta a fost numită Kepler-452b și are temperatura ideală pentru apă și viață. Este cu 60% mai mare decât Pământul.
Ellen Stofan, principalul om de știință din cadrul NASA, a indicat prezența vieții în afara Pământului: „Cred că vom descoperi dovezi clare ale vieții de pe alte planete în 20-30 de ani.”

Telescopul Kepler a costat 411 milioane de lire sterline și a fost lansat în martie 2009. Principala lui misiune este descoperirea planetelor asemănătoare Terrei, care să poată adăposti viețuitoare.

Sursa: Nasul.tv

2%

din impozitul pe salariu

Din taxele pe salariul tău, poți alege ca 2% să meargă către articolele noastre și sprijinirea directă a Asociației pentru Antreprenoriat Comunitar, nu către stat. Ajută-ne să luptăm în continuare pentru cele ce-ți sunt dragi: Dezvoltarea Personală, Comunitară și Socială.

Descarcă formularul și depune-l la agenția ANAF de care aparții până pe 31 iulie.

Aveți nevoie de ferestre și uși?

Încercați să ne cereți o ofertă și nouă și veți primi comisioane. Discounturile pot fi de la 20% pînă la 60%. De ce? Deoarece ne putem permite avand o oferta completa și fiind importatori direcți de profile!

La comenzile de ferestre și uși, oferim gratuit plasele de insecte.

Facem contracte de întreținere / mentenanță. Intrați acum în parteneriate ce vă pot aduce câștiguri mari.

Fundaţii, Subsoluri / Demisoluri, Camere Tehnice, Beciuri / Pivniţe / Crame

HIDROIZOLATII DEFINITIVE

Soluţii garantate performante de hidroizolaţii şi termoizolaţii nu doar produse.

Impermeabilizari 100% de betoane, sape si tencuieli. Garantii de 10-60 de ani. Pardoseli. Solutii anti-condens, anti-mucegai, anti-igrasie.

Reparații la terase

HIDROIZOLATII DEFINITIVE

Pentru terasele de bloc sau de birouri acoperite cu membrane bituminoase cele mai potrivite produse de reparatii sunt IMPERMIX PU. Aveti garantii adevarate de 10-35 de ani. Practic sunt inerte la influentele de mediu iar durata lor de viata este nelimitata.

Programati-va acum interventia pe terase ca sa nu fie prea tarziu.