nasaTelescopul NASA Kepler Space Telescope a descoperit nu mai puţin de 1.284 de noi exoplanete, dintre care 9 ar putea fi locuibile, transmite ScienceAlert.

Este cel mai mare număr de planete din afara sistemului nostru solar anunţate până acum de NASA şi aproape dublu faţă de numărul exoplanetelor deja confirmate până în acest moment, scrie realitatea.net.

Telescopul Kepler, instrumentul trimis pentru descoperirea vieții pe alte planete, a făcut posibil şi anunţul NASA de anul trecut potrivit căruia a fost descoperită o planetă asemănătoare Pământului. Aceasta are potențialul de a fi locuită de extratereștri. Planeta a fost numită Kepler-452b și are temperatura ideală pentru apă și viață. Este cu 60% mai mare decât Pământul.
Ellen Stofan, principalul om de știință din cadrul NASA, a indicat prezența vieții în afara Pământului: „Cred că vom descoperi dovezi clare ale vieții de pe alte planete în 20-30 de ani.”

Telescopul Kepler a costat 411 milioane de lire sterline și a fost lansat în martie 2009. Principala lui misiune este descoperirea planetelor asemănătoare Terrei, care să poată adăposti viețuitoare.

Sursa: Nasul.tv

Aveți nevoie de ferestre și uși?

Încercați să ne cereți o ofertă și nouă și veți primi comisioane. Discounturile pot fi de la 20% pînă la 60%. De ce? Deoarece ne putem permite avand o oferta completa și fiind importatori direcți de profile!

La comenzile de ferestre și uși, oferim gratuit plasele de insecte.

Facem contracte de întreținere / mentenanță. Intrați acum în parteneriate ce vă pot aduce câștiguri mari.

Hidroizolare balcoane, terase, trotuare, băi şi bucătării

hidroizolatii balcoane terase trotuare bai bucatariiHIDROIZOLATII DEFINITIVE

Soluţii garantate performante de hidroizolaţii şi termoizolaţii pentru balcoane si terase.

Hidroizolare Perfecta la terase si balcoane. Garantii reale de la 10 pana la 100 de ani.