nasaTelescopul NASA Kepler Space Telescope a descoperit nu mai puţin de 1.284 de noi exoplanete, dintre care 9 ar putea fi locuibile, transmite ScienceAlert.

Este cel mai mare număr de planete din afara sistemului nostru solar anunţate până acum de NASA şi aproape dublu faţă de numărul exoplanetelor deja confirmate până în acest moment, scrie realitatea.net.

Telescopul Kepler, instrumentul trimis pentru descoperirea vieții pe alte planete, a făcut posibil şi anunţul NASA de anul trecut potrivit căruia a fost descoperită o planetă asemănătoare Pământului. Aceasta are potențialul de a fi locuită de extratereștri. Planeta a fost numită Kepler-452b și are temperatura ideală pentru apă și viață. Este cu 60% mai mare decât Pământul.
Ellen Stofan, principalul om de știință din cadrul NASA, a indicat prezența vieții în afara Pământului: „Cred că vom descoperi dovezi clare ale vieții de pe alte planete în 20-30 de ani.”

Telescopul Kepler a costat 411 milioane de lire sterline și a fost lansat în martie 2009. Principala lui misiune este descoperirea planetelor asemănătoare Terrei, care să poată adăposti viețuitoare.

Sursa: Nasul.tv

2%

din impozitul pe salariu

Din taxele pe salariul tău, poți alege ca 2% să meargă către articolele noastre și sprijinirea directă a Asociației pentru Antreprenoriat Comunitar, nu către stat. Ajută-ne să luptăm în continuare pentru cele ce-ți sunt dragi: Dezvoltarea Personală, Comunitară și Socială.

Descarcă formularul și depune-l la agenția ANAF de care aparții până pe 31 iulie.

Aveți infiltrații?

Aveți treceri / străpungeri / penetrări de cabluri / țevi / conducte prin pereți, planșee și pardoseli ce manifestă infiltrații sa exfiltrații! Aveți fisuri prin pereți și pardoseli?

Etansare perfecta a strapungerilor si fisurilor

Avem soluții corecte și complete.

Doar vizitați https://strapungeri.afacereamea.ro/ și puteți să găsiți produsele și soluțiile corecte pentru situația dvs concretă. Puteți și să vă abonați pentru discounturi și comisioane.

Hidroizolare balcoane, terase, trotuare, băi şi bucătării

hidroizolatii balcoane terase trotuare bai bucatariiHIDROIZOLATII DEFINITIVE

Soluţii garantate performante de hidroizolaţii şi termoizolaţii pentru balcoane si terase.

Hidroizolare Perfecta la terase si balcoane. Garantii reale de la 10 pana la 100 de ani.