nasaTelescopul NASA Kepler Space Telescope a descoperit nu mai puţin de 1.284 de noi exoplanete, dintre care 9 ar putea fi locuibile, transmite ScienceAlert.

Este cel mai mare număr de planete din afara sistemului nostru solar anunţate până acum de NASA şi aproape dublu faţă de numărul exoplanetelor deja confirmate până în acest moment, scrie realitatea.net.

Telescopul Kepler, instrumentul trimis pentru descoperirea vieții pe alte planete, a făcut posibil şi anunţul NASA de anul trecut potrivit căruia a fost descoperită o planetă asemănătoare Pământului. Aceasta are potențialul de a fi locuită de extratereștri. Planeta a fost numită Kepler-452b și are temperatura ideală pentru apă și viață. Este cu 60% mai mare decât Pământul.
Ellen Stofan, principalul om de știință din cadrul NASA, a indicat prezența vieții în afara Pământului: „Cred că vom descoperi dovezi clare ale vieții de pe alte planete în 20-30 de ani.”

Telescopul Kepler a costat 411 milioane de lire sterline și a fost lansat în martie 2009. Principala lui misiune este descoperirea planetelor asemănătoare Terrei, care să poată adăposti viețuitoare.

Sursa: Nasul.tv

Fundaţii, Subsoluri / Demisoluri, Camere Tehnice, Beciuri / Pivniţe / Crame

HIDROIZOLATII DEFINITIVE

Soluţii garantate performante de hidroizolaţii şi termoizolaţii nu doar produse.

Impermeabilizari 100% de betoane, sape si tencuieli. Garantii de 10-60 de ani. Pardoseli. Solutii anti-condens, anti-mucegai, anti-igrasie.

Hidroizolare balcoane, terase, trotuare, băi şi bucătării

hidroizolatii balcoane terase trotuare bai bucatariiHIDROIZOLATII DEFINITIVE

Soluţii garantate performante de hidroizolaţii şi termoizolaţii pentru balcoane si terase.

Hidroizolare Perfecta la terase si balcoane. Garantii reale de la 10 pana la 100 de ani.