Cercetătorii ruși susțin că au descoperit, în urma mai multor experimente, efectele cu adevărat miraculoase pe care le au semnul crucii și rugăciunile. Concluziile acestora sunt de-a dreptul uimitoare.

„Am constatat că obiceiul de a face semnul crucii deasupra mâncării și băuturii, înainte de masă, are un profund sens mistic. Alimentele sunt purificate instantaneu. Este un miracol care se întâmplă zi de zi”, a spus fizicianul Angelina Malakhovskaya, citat de Agenția de Știri Interfax din Rusia.

Studiul cercetătorilor de la Laboratorul ştiinţific al Institutului de Medicină Industrială şi Navală s-a întins pe parcursul a 10 ani și a evidențiat impactul pe care îl au rugăciunea „Tatăl nostru” și semnul crucii asupra bacteriilor patogene. Cercetătorii au descoperit proprietățile unice bactericide ale apei, după ce a fost binecuvântată cu o rugăciune ortodoxă și cu semnul crucii.

În acest sens, au fost prelevate pentru teste probe de apă din fântâni, râuri și lacuri, ce conțineau diferite bacterii. Oamenii de știință au constatat că dacă se rostește rugăciunea „Tatăl nostru” și se face semnul apei deasupra apei, numărul bacteriilor dăunătoare scade de sute și chiar mii de ori.

Mai mult, rugăciunea a fost rostită atât de credincioși, cât și de necredincioși, iar numărul bacteriilor a scăzut de fiecare dată, potrivit oamenilor de știință. Aceștia au stabilit, de asemenea, și efectele benefice pe care le au rugăciunea și semnul crucii asupra oamenilor.

Participanților la aceste teste li s-a stabilizat tensiunea arterială, în timp ce presiunea sângelui li s-a îmbunătățit. Totuși, s-a observat că dacă semnul crucii se face incorect, rezultatele pozitive fie sunt mult mai slabe, fie lipsesc cu desăvârșire.

Și „Sfântul Ardealului” îi îndemna pe credincioși să facă semnul crucii deasupra mâncării sau apei. „Eram cu părintele Arsenie şi l-am intrebat: «Ce să facem părinte că acum este foarte rău?». Părintele zice: «Va veni şi mai rău». Zic: «Parcă toate sunt otrăvite.Nici nu ne mai vine să mâncăm». «Mă, faceţi semnul Sfintei Cruci pe tot ce mâncaţi: apă, ceai, cafea, prăjitură, fructe, băutură, mâncare, pâine. De ar fi dat chiar şi cu otravă, Sfânta Cruce anulează tot ce este otrăvit»”, a povestit Maria Matronea, din Sibiu, relatarea acesteia fiind cuprinsă în cartea “Noi mărturii despre părintele Arsenie Boca”.

2%

din impozitul pe salariu

Din taxele pe salariul tău, poți alege ca 2% să meargă către articolele noastre și sprijinirea directă a Asociației pentru Antreprenoriat Comunitar, nu către stat. Ajută-ne să luptăm în continuare pentru cele ce-ți sunt dragi: Dezvoltarea Personală, Comunitară și Socială.

Descarcă formularul și depune-l la agenția ANAF de care aparții până pe 31 iulie.

Reparații la terase

HIDROIZOLATII DEFINITIVE

Pentru terasele de bloc sau de birouri acoperite cu membrane bituminoase cele mai potrivite produse de reparatii sunt IMPERMIX PU. Aveti garantii adevarate de 10-35 de ani. Practic sunt inerte la influentele de mediu iar durata lor de viata este nelimitata.

Programati-va acum interventia pe terase ca sa nu fie prea tarziu.

Aveți infiltrații?

Aveți treceri / străpungeri / penetrări de cabluri / țevi / conducte prin pereți, planșee și pardoseli ce manifestă infiltrații sa exfiltrații! Aveți fisuri prin pereți și pardoseli?

Etansare perfecta a strapungerilor si fisurilor

Avem soluții corecte și complete.

Doar vizitați https://strapungeri.afacereamea.ro/ și puteți să găsiți produsele și soluțiile corecte pentru situația dvs concretă. Puteți și să vă abonați pentru discounturi și comisioane.